A kreativitás határtalan 1. - Segítő ékszerek
2015. március 13. írta: Egészség Tárház

A kreativitás határtalan 1. - Segítő ékszerek

SEGÍTŐ ÉKSZEREK Beszélgetés                  Puskás Ágival


Első beszélgetésemet Ágival folytatom, aki Programozott ékszereket készít. Saját kíváncsiságom vezettet odáig, hogy ez az interjú elkészült. Úgy gondolom ezek a csodák bármely alternatív gyógymód és orvosi kezelés kiegészítői lehetnek.

Mondanál pár mondatot magadról és arról, hogy hogyan jutottál el a programozott ékszerekig?

Egyszer csak azt éreztem az akkori munkahelyemen, hogy nem visz semerre, hogy nem haladok vele arra, amerre szeretnék. Azt az egyet tudtam már régóta, hogy abból szeretnék megélni, azzal szeretném tölteni az időmet, hogy másoknak segítek, hogy az ő életük is könnyebb, boldogabb legyen. Így hát felmondtam, és kb. 1 hónap múlva már ott is voltam a kristályprogramozó tanfolyamon. Aztán elkezdtem magamnak az ott tanult módszerrel néhány karkötőt készíteni, és a barátaim elkezdték kérni, hogy nekik is készítsek. Így indult az egész…
A tanfolyamot bárki elvégezheti, és megtanulhatja magát a programozást. Azonban azt, hogy mit programozok bele, hogy fogalmazom meg, amit az ásványtól szeretnék, azt nem lehet megtanulni. Azt a mögöttem levő intenzív önismereti munkával, terápiával teli időszakban szereztem. Ahogy haladtam Önmagam megismerésével, és az idővel rám rakódott rétegek, blokkok oldásával, úgy jöttek egymás után a lehetőségek az életembe. Így volt ez az ékszerekkel is. Bár az ásványokat nagyon régóta szerettem, és tartottam otthon, de az soha nem volt tervben, hogy egyszer majd ékszereket fogok készíteni, sőt, korábban minden kreatív dologból kivontam magam, ha tehettem. Aztán ahogy dolgoztam magamon, egyre több minden kezdett el érdekelni, ami korábban nem. Így jött például a Pránanadi is az életembe.

Hogyan működnek a kristályok?

A programozott kristályok olyan hatást váltanak ki, mint egy terápia, csak lassabban. A kristályok elkezdik oldani a bennünk lévő blokkokat, félelmeket, negatív gondolati sémákat, mintákat stb.. Ahogy ezek a rétegek elkezdenek lepucolódni rólunk, a változás először bennünk jelenik meg, majd a belső változás elkezd visszatükröződni a külvilágban, az életünkben, megjelenik eseményekben, szituációkban. Lehet, hogy a belső változásra először nem leszünk tudatosak és a külvilág eseményei hívják majd fel rá a figyelmünket.

Bármilyen kristályt lehet programozni vagy kifejezetten van pár fajta?

Elsősorban a kvarckristályokat ajánlott programozni, de gyakorlatilag bármilyen ásványt lehet.
(Pl:
Füstkvarc - Hegyikristály - Citrin vagy Tigrisszem - Ametiszt - Rózsakvarc - Karneol - Kalcedon vagy Kék kvarc - Vörös jáspis)


Ha valaki szeretne ilyen ékszert, te ajánlod, hogy milyen típust válasszon?
Kristályt választ a megrendelő vagy színt?
Vagy karkötőt, nyakláncot?
Mindenkinek van 1-2 kristály, ami pozitív hatású számára. Ilyenkor érdemes azt programozni?

Általában ha valaki rendel egy ékszert, akkor a problémát, a célt szoktuk megbeszélni, amire az ékszer készül, és az alapján döntjük el, hogy milyen ásványból készítsem, és hogy nézzen ki. Bár többnyire azt, hogy milyen ásványból készüljön, rám szokták bízni. Minden alkalommal teljesen egyénre szabva készítem őket.
Én úgy gondolom, hogy mindig az alapján érdemes az ásványokat kiválasztani, hogy mit szeretnénk vele elérni.

Mennyi programot tudsz adni egy ékszernek?

Elvileg egy karkötőben az összes szemet lehet külön-külön programozni, de én ezt nem ajánlom. Túl sok új információ egyszerre egy embernek.

És mi a leggyakoribb kérés/ "program"?

A leggyakoribb talán a Pénz-rendező, a Párkapcsolat-rendező és a Testsúly harmonizáló rendelése.

Igen, ezek tipikus megoldandó problémák. Ha most én kérnék egy ékszert, biztosan a három, előbb említett programozások közül választanék. J

Az ékszerek bár rengeteg pozitív tulajdonsággal rendelkeznek és még programozottak is, megfizethető áron vannak.
Érdeklődni Puskás Áginál tudtok.

Köszönöm szépen a válaszokat!

(kép: Puskás Ágnes)

 

Egészség Tárház blog
Török Zsófia

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszseg-tarhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr217265545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása