Falafel (gm, lm, tojásmentes)
2016. január 15. írta: Egészség Tárház

Falafel (gm, lm, tojásmentes)

avagy csicseriborsó fasírt

20160114_183050.jpg

Ki ne szeretné a vegetáriánus gyrost? A válogatósabbak vagy vegetáriánusok ilyen finomságokat választanak hús helyett egy étteremben. Magam is ezt teszem. Általában, ha beindítom a sütőt rögtön 3-4 féle ételt vagy sütit készítek. Így lett ez a recept is. Meg persze a csicseriborsó konzerv is kellett hozzá, ami ott árválkodott jó ideje a polcon.

Hozzávalók:

  • 1 db csicseriborsó konzerv
  • 2 db sárgarépa
  • olíva olaj
  • gluténmentes prézli
  • pici őrölt köménymag (ízlés szerint)
  • pici curry fűszerkeverék (ízlés szerint)
  • pici Parajdi só (ízlés szerint)

Zöldségeket az aprítóba tettem és egyneműbb masszává daráltam. Itt adtam hozzá a sűrűbb olíva olajat, amitől gyúrható lett. Majd áttettem egy nagyobb tálba, ahol hozzáadtam a többi összetevőt. Teflonos edényt választottam a sütéshez. Az alját kikentem még olajjal és betettem az előmelegített sütőbe. Forgatni nem kellett.

Sütőzacskóban sült burgonyával tálaltam.

Sütési hőfok: 180°C (légkeveréses)

Sütési idő: kb. 40-50 perc

Forgatni nem szükséges

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszseg-tarhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr428273956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása